Sunday, January 30, 2011

hari-hari ku...


hye~
tak taw nak post pe lam entry kali ni..
pic ni aku snap dari webcam sebab nak masuk contest slumber-laptop..
tapi tarikh dye da tutup..i'm a bit late..hu2..
it's okeyh, ade lagi contest lain,,hehhee..
nak masukk nak masuk nak masukk....

actually, ni kan tengah cuti 1 minggu..
bunyi best je, leh rehat2,tido,tengok tv,pi jalan2 kan..
tapi aku balik, turun je bas terus masuk kerja..huk3...
ni dah hari ke-6 kot aku kerja tanpa gaji kat kafe abg aku nih..
tapi aku tak berkira, kafe abg family aku gak, lau bukan aku yang tolong, takkan anak jiran sebelah umah aku lak yang datang tolong kan kan kan...
kerja kat kafe ni best gilak + penat gilak!! hik3..
tapi penat tu la nikmat bila kita usahakan sesuatu dengan titik peluh kita yang bau tak bau nih berbayar..he2..
semua orang ade rezeki masing2, Allah tu maha adil key, so kenalah selalu bersabar lau 1 hari tu
 rezeki tak masuk...


kata abang n adik aku: betol kata ude tu..

abang aku, cool je even tengah masak..he2

abg,anah n my sweet cousin (nisya)..

grrrrr~ geram tol ngan adik aku sorang nih

heheee..nak masuk jugak..

adik bongsu aku nih, mengalahkan model! ha3.



sarah n atiqah, my sis~

model peti sejuk..owyehh..

kafe ni color koko beb, my fav color tuh..abang aku pun minat color ni...mak aku lak cakap, color ni warna ala2 datin,,apekah??? ha2...
dari bawah sampai atas,semuanya aku n family aku yang bwat,,
pasang mozek,bwat dapur,singki,meja masak,cat dinding,wiring, semua tu kitorang wat sendiri,,
buang duit je upah2 orang nih,sedangkan kerja2 nih tak susah pun cuma perlu energy je lebih sikit..hik3..
lepas siap semuanye, memang puas hati ar,,rasa penat tu berbaloi..

owrytee..aku kat kat kafe sebenornye nih...keja keja keja..hik3..
c u next tyme... (>o<)

0 comments:

Post a Comment