Saturday, May 21, 2011

kepulangan yang tak bermakna..

hi readers,,
uhkk...lau aku tunggu 1 hari lagi, cukup la 3 bulan aku tak update pape kat blog nih..
siyez, i'm not a writer, nak tulis2 ayat2 jiwang or ilmiah sikit pun aku tak minat, 
lau de pun depend kat mood n free tyme la nak tulis2 kat blog nih,, tambah lak tyme cuti sem ni
aku tolong abg aku dari lam kul 10 pagi smpai kul 1 pagi,, (@_@)/// balik umah je nak on9 fbuk pun haishh,
p.k bnyak kali nak on9 ke tak,,,last2, tido je...

ok, tadi tyme kemas2 cafe, aku duk pasang lagu alik hp ak nih, volume paling kuat aku pasang sampai
sepupu aku melalak panggil aku pun aku tak dengar,,ha3(padan muka!)...then duk2 dengar lagu2 tuh, de
 1 lagu aku dengar an, memang kene ar ngan feel aku hari  nih..


muzik dye bese je, tapi lirik dye tu bermakna ar.. ok, n then bila aku tngok btol2 name pnyanyi pmpuan ni, baru aku pasan kot, pompuan ni la yang berlakon lam citer Sepi, ahha, n syair dye besttt,,like3...

btw, aku nak cakap pasal lagu nih, siyez aku duk repeat x henti2 lagu ni dari tadi sampai aku da terhafal lirik dye,, skang aku tengah duk feel kord dye lak coz 6t aku nak wat cover lagu ni ngn piano..x cukup lagi, aku nak nyanyi skali mse maen, then record,then dedicate kat orang yang rase dye perlu lagu nih,,(>3<)///  awal2 aku cakap sure suara aku x sedap,,ha3,, tpi aku nak korang sume yang duk cabar aku nyanyi sambil main piano jangan nak kepoh la lau x sedap ke hape ke, aku sumbat piano lam mulut korang 6t kang!!! wait n see k! k,,nak punch in masik keje! ho3..


9 comments:

  1. woit3.... lame bebenor ko x update blog ko...

    ReplyDelete
  2. ngahhh,,ha3,,,engat nak ttup trus blog nih,ak xrety nak berblogging laa + xde masa nak update.. hari ni sebab ujan, customer x rmai,,ho3,, wei, dlu ko da dengar aku men (fly to moon) an? ahha,, aku engat nak men lg la lgu tu yg full,,aritu on the spot kot ko sruh reka n maen, so x full..lagu tu best..

    ReplyDelete
  3. knp nk ttp...tk best la mcm nie...

    ReplyDelete
  4. anonymos: alaa, org lain x minat la nak bace entry aku..tengok pun da bosan..ahha..x rety la nk brblogging nih..

    ReplyDelete
  5. okey apa blog nih...org len tk suka lantak diaorg la...bwat bdoh jer...teruskn blog nih...cayokk!!!!!(^_^)

    ReplyDelete
  6. anonymous: ahhaa,,,aiyooo...yelayelaaa,,,skang aku da reti curi tulang tyme keje,,ahha..so de masa la nk on9 tyme keje,,hik3...korang lau x suke entry aku nih wat senyap dah la ek..6t jumpa kat google korg ktuk2 blog aku siap korang..ahahaa...btw, comel emoticon tuh, once i used to symbolize my emotions wth sm1 b4..ahhaa... skang da blaja emoticon baru, ha3,, (=//3//=) --->blushing3..

    ReplyDelete
  7. thank you...mmg suka guna symbol nie..mcm trade mark la...hehehe owh gtu ek nk bwat blushing...i like it...(^_^)...curi tulang wktu keje boss tk mara ke???..or dpt boss baik hati tuh sbb curi tulang ek...hehe

    ReplyDelete
  8. hok alorhh..itu boss my big bro la..ha3..tp xde laa curi tulang tyme cstmer rmai..ble smue cstmer da dpt mkn mnum msing2, tyme tu la curi2 tlg sket..papelaa.ha3...

    ReplyDelete
  9. owh yr big bro...bestnye ada kedai makan...mst ramai yg dtgkn...

    ReplyDelete